PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : ronde van vlaanderen


Elmar
19.02.2013, 17:44
Ronde van Vlaanderen Cyclo stelt parcours voor



Na uitgebreid overleg en heel wat puzzelwerk samen met de lokale overheden, is vandaag het parcours van de Ronde van Vlaanderen Cyclo vrijgegeven. Zo goed als alle hellingen en kasseistroken die de profs aandoen zijn verwerkt in Vlaanderens grootste wielertoeristenklassieker.



De wielertoeristen kunnen zich dus voorbereiden op kuitenbijters als de Tiegemberg, Koppenberg, Taaienberg, Eikenberg, Molenberg, Berendries en Valkenberg. Als uitsmijter rijdt iedereen uiteraard de finale over de Oude Kwaremont en de Paterberg, om enkele kilometers verder te “zegevieren”, net als Tom Boonen in 2012, onder de officiële aankomstboog in Oudenaarde. Wie voor de volle afstand gaat, krijgt zeker ook een onvergetelijke start op de Grote Markt van Brugge.



De hellingen in volgorde voor de 259km zijn:

Tiegemberg – Koppenberg – Steenbeekdries – Taaienberg – Eikenberg – Kapelleberg – Varent – Molenberg – Rekelberg – Berendries – Valkenberg – Foreest – Berg Ten Houte – Kruisberg – Karnemelkbeekstraat – Oude Kwaremont – Paterberg.



Starturen

Om iederen vlot over de hellingen te kunnen laten fietsen hebben we in samenspraak met de lokale overheden de starturen ietwat gewijzigd. Deelnemers aan de 258 km starten tussen 7u-8u in Brugge. In Oudenaarde start de 133 km tussen 7u en 9u en de 83 km tussen 11u en 13u!



Veiligheid en comfort

Om het aantal deelnemers op de openbare weg te beperken tot 16.000, zal er een tijdelijk GAS-reglement uitgevaardigd worden om enkel officiële deelnemers aan het evenement toe te laten op bepaalde cruciale stroken van het parcours. Deze stroken zullen vooraf kenbaar gemaakt worden tijdens een persmoment georganiseerd door de interlokale vereniging.



Ronde van Vlaanderen Cyclo in een exclusieve outfit

Via de officiële website kunnen deelnemers en fans de unieke Ronde van Vlaanderen wielertenue bestellen. Er is keuze tussen truitje, wielerbroek, windstopper of armstukken in het design van de Ronde van Vlaanderen Cyclo.



Inschrijven: nog 2.000 startbewijzen!

Nog niet ingeschreven? Haast je dan want er zijn nog amper 2.000 plaatsen beschikbaar.





Alle info en inschrijvingen via www.rondevanvlaanderen.com

Abduschaparov
19.02.2013, 19:29
Tja.

Was möchte der Threadersteller uns damit mitteilen?:lauschen:

arno¹
19.02.2013, 23:14
Tour of Flanders

Cyclo stellt Weichen für Nach umfassender Beratung und eine Menge von Puzzles zusammen zu arbeiten mit den örtlichen Behörden, jetzt ist die Route der Tour of Flanders Cyclo veröffentlicht. Fast alle Pisten und gepflasterten Gassen, dass die Profis zu tun, um in Flandern größten Radfahrer klassischen verarbeitet werden. Die Radfahrer können daher für klettert wie Tiegemberg, Koppenberg, Taaienberg, Eikenberg, Molenberg, Berendries und Valkenberg vorzubereiten. Wenn jeder Türsteher natürlich das Abschlussrennen über die Old Kwaremont und Paterberg, wenige Kilometer weiter "Triumph", wie Tom Boonen treibt im Jahr 2012, unter dem offiziellen Ende Bogen in Oudenaarde. .

Wer die volle Distanz geht, auf jeden Fall ein unvergessliches Start auf dem Grote Markt in Brügge Die Pisten um 259km sind: Tiegemberg - Koppenberg - Steenbeekdries - Taaienberg - Eikenberg - Kapellenberg - Varent - Molenberg - Rekelberg - Berendries - Valkenberg - Foreest - Berg Ten Houte - Kalvarienberg - Buttermilch Beekstraat - Old Kwaremont -. Paterberg Ab Hours

Für jeden glatt auf den Pisten, Fahrräder haben wir in Absprache mit den örtlichen Behörden der Ausgangspunkt Stunden etwas verändert zu ermöglichen. Die Teilnehmer an der 258 km zwischen 07.00 Uhr bis 08.00 Uhr in Brügge beginnen. In Oudenaarde starten 133 km von 7.00 bis 09.00 Uhr und die 83 km zwischen 11h und 13h! Sicherheit und Komfort für die Anzahl der Teilnehmer auf offener Straße Grenze zu 16.000, wird es eine temporäre GAS gelte nur für offizielle Teilnehmer ausgegeben werden Veranstaltung in bestimmten entscheidenden Streifen der Strecke zu ermöglichen. Diese Streifen im Voraus bekannt sind, während einer Pressekonferenz der Inter lokalen Verein organisiert werden.

Cyclo Tour von Flandern in einer exklusiven Outfit über die offizielle Website, Teilnehmer und Fans die einzigartige Tour of Flanders Rad-Kit bestellen. Es ist eine Wahl zwischen Jersey, Radhose, Windjacke oder Armstulpen in der Gestaltung der Tour of Flanders Cyclo. Abonnieren weitere 2.000 beginnt beweisen Noch nicht registriert? Dann beeilen, da es nur 2.000 Plätze zur Verfügung stehen. Alle Informationen und Anmeldung über www.rondevanvlaanderen.com

übersetzer von elms posting: guglhupf

http://sport.be.msn.com/rondevanvlaanderen/2013/eng/praktischeinfo/

arno¹
19.02.2013, 23:16
wann genau ist der termin eigentlich :D

arno¹
19.02.2013, 23:19
30.03.

klingt interessant, und nicht so weit weg vom pott

gibbz erfahrungen?

sulka
20.02.2013, 01:47
30.03.

klingt interessant, und nicht so weit weg vom pott

gibbz erfahrungen?

http://forum.cx-sport.de/showthread.php?t=2079

Abduschaparov
20.02.2013, 08:11
In kurz:
120km langweilig durch belgische Industrielandschaft;
140km gespickt mit Hellingen und querstehenden, ausländischen Radfahrern.

Theoretisch kann man sich die ersten 120 sparen.
Aber einen Frühjahresklassiker fährt man komplett.:D

arno¹
20.02.2013, 11:39
keine ahnung mir gehts nur um den ausflug, ich muss mich nicht töten

sind auf dem 75 km cyclo von qubus aus ein paar der interessanten elemente

Gesendet von meinem GT-I9000 mit Tapatalk 2

sulka
20.02.2013, 18:32
servus arno,

was willst du denn auf der 83er strecke ? auch mal 'ne gepflasterte heling gefahren sein ?
das ist nix. die helinge sind ja nur ein teil des ganzen und eine gewisse mindestdosis braucht es um den "spirit" der ronde zu spüren.
man muß nicht wie jens das arschlange intro fahren. sehr viele halten das für ziemlich langweilig und zudem auch für gefährlich. es macht definitiv keinen spaß zig km auf einem zweispurigen radstreifen neben einer bundesstraße mit dem dauerpulk an fahrern zu radels. die rechte spur läuft zu langsam und macht ne dauerziehharmonika. die linke spur läuft zu schnell, ideal um sich frühzeitig platt zu fahren.
das intro ist was für solche saftbolzen wie unseren abduscher die sich erst mal 3 stunden anplätten müssen um nachher nicht der pavésteine zu ramponieren.

klar ist auf der 83er der kapellenberg dabei. aber zu gekürzt ist das wie frischgeduscht an der eisdiele vorfahren.

zur flandernrundfahrt gehört das leiden dazu um zu begreifen warum das eines der größten straßenradrennen der welt überhaupt ist. dazu muß man nen arsch in der hose haben. 83er ist pillepalle.

arsch in der hose haben:
ich bin vom ersten tag gemeldet. aber meine teilnahme steht mehr denn je aktuell in frage. hatte ich mir im vergangenen jahr zuvor eine achillessehne scharf gefahren, so ist es dieses jahr mein mehr als miserabler winter mit vielen wehwehchen und einer schwachen moral der alles in frage stellt. (heute ist schon wieder mein 7. nichtfahrtag wegen erkältung. morgen sollte es wieder gehen.) mein arsch muß mir erst noch in die hose wachsen.

zur ronde fährt man um zu gewinnen oder zu sterben. nur zum sterben geht man da nicht hin. und auch nicht um ein bischen zu gewinnen.

gruß
klaus

sulka
20.02.2013, 19:45
arsch in der hose haben:
ich bin vom ersten tag gemeldet. aber meine teilnahme steht mehr denn je aktuell in frage. hatte ich mir im vergangenen jahr zuvor eine achillessehne scharf gefahren, so ist es dieses jahr mein mehr als miserabler winter mit vielen wehwehchen und einer schwachen moral der alles in frage stellt. (heute ist schon wieder mein 7. nichtfahrtag wegen erkältung. morgen sollte es wieder gehen.) mein arsch muß mir erst noch in die hose wachsen.

... wurde gerade am telefon von meinem "teamscheff" rundgemacht.
grummelgrummel ...

SXHC
20.02.2013, 19:47
Richtig so! Ohne Anschiss gehts einfach nicht. :anfeuern:

Abduschaparov
20.02.2013, 21:27
zur ronde fährt man um zu gewinnen oder zu sterben. nur zum sterben geht man da nicht hin. und auch nicht um ein bischen zu gewinnen.

gruß
klaus

Yes.:daumen:
http://img3.fotos-hochladen.net/uploads/040io9mh56stp.jpg (http://www.fotos-hochladen.net)

arno¹
20.02.2013, 22:57
das ist nix. die helinge sind ja nur ein teil des ganzen und eine gewisse mindestdosis braucht es um den "spirit" der ronde zu spüren. [...]

zur flandernrundfahrt gehört das leiden dazu um zu begreifen warum das eines der größten straßenradrennen der welt überhaupt ist. dazu muß man nen arsch in der hose haben.
ich interessiere mich null für irgendwelche straßenrennen, die ganze geschichte finde ich eh suspekt. oder schon garnicht für irgendnen spirit von gestern - ich höre ja auch keine stones, nur weil ich die als kind gut fand und sie eine legende sind

für mich wäre das einfach nur ein ausflug, mal was anderes halt :)

außerdem: ich mach ja regelmäßig bekloppte sachen wie bei scheiss kälte nachts stundenlang durch den wald zu brettern oder so, aber für zur hälfte langweilige 240 km sind mir meine eh schon kaputten knochen zu schade

Abduschaparov
21.02.2013, 08:19
Du kannst ja immer noch die interessanten 140km fahren.:aetsch:


Über dem Mythos von RVV und der Begeisterung der Zuschauer auch den Hobbyfahren gegenüber kann man nur mit verwurzelten Radsportlern mit Sinn für Traditionen diskutieren.

sulka
21.02.2013, 08:43
ich interessiere mich null für irgendwelche straßenrennen, die ganze geschichte finde ich eh suspekt. oder schon garnicht für irgendnen spirit von gestern - ich höre ja auch keine stones, nur weil ich die als kind gut fand und sie eine legende sind

für mich wäre das einfach nur ein ausflug, mal was anderes halt :)

außerdem: ich mach ja regelmäßig bekloppte sachen wie bei scheiss kälte nachts stundenlang durch den wald zu brettern oder so, aber für zur hälfte langweilige 240 km sind mir meine eh schon kaputten knochen zu schade

es gibt auch eine ronde für vtt. geh dahin.

arno¹
21.02.2013, 10:21
für 83 km auf straße brauche ich noch kein bike

wenn man schon dahin fährt, könnten die 140 auch interessant sein

wenn man nicht so früh aufstehen muss :D

sulka
21.02.2013, 15:37
arno, das ist nix für dich.

wenn einem straßenrennen am allerwertesten vorbei ziehen und man nen wecker braucht um rechtzeitig am start der ronde anzutreten und das alles eh nur ein netter ausflug sein soll, dann muß man sich das nicht antun mit tausenden anderen in engen, holprigen gassen lenker an lenker zu fahren, ein paar dreckerte buckel hochtreten für ein paar weiche kekse.
an einem samstag ende märz kann man schöneres machen.

gruß
klaus ;-)

Elmar
21.02.2013, 16:07
arno, das ist nix für dich.

wenn einem straßenrennen am allerwertesten vorbei ziehen und man nen wecker braucht um rechtzeitig am start der ronde anzutreten und das alles eh nur ein netter ausflug sein soll, dann muß man sich das nicht antun mit tausenden anderen in engen, holprigen gassen lenker an lenker zu fahren, ein paar dreckerte buckel hochtreten für ein paar weiche kekse.
an einem samstag ende märz kann man schöneres machen.

gruß
klaus ;-)

:cool:

arno¹
21.02.2013, 16:13
ich liebe kekse, auf schönen ausflügen. oder wenn mir morgens der kaffee ans bett gebracht wird

und müsste für das sonntagsründchen noch nicht mal besonders trainieren, kleiner seitenhieb teamkollege :D

Gesendet von meinem GT-I9000 mit Tapatalk 2

sulka
21.02.2013, 16:20
ich liebe kekse, auf schönen ausflügen. oder wenn mir morgens der kaffee ans bett gebracht wird

und müsste für das sonntagsründchen noch nicht mal besonders trainieren, kleiner seitenhieb teamkollege :D

Gesendet von meinem GT-I9000 mit Tapatalk 2

am sonntag danach kannst du dir die kekse zum kaffee im bett reichen lassen. am besten vorgekaut ;-)

Coray
21.02.2013, 16:24
Der war gut Klaus :D:D:D

arno¹
21.02.2013, 16:46
hm ... fahrtzeit etwa 2,5 h ... spätester beginn 140er runde um neun, also acht uhr da sein ... also mit halbe stunde kaffe trinken, duschen, und was überwerfen um fümf - in € fünnef - 5 uhr aufstehen

da liege ich noch als joghurt im kühlschrank oder komm grad vonner feier

also wenn 83er :grienen:

arno¹
21.02.2013, 23:56
oder es gibt bus und zelt und grill - da kann ich was zu beisteuern

auf im auto pennen habe ich keinen bock

Gesendet von meinem GT-I9000 mit Tapatalk 2

Krashi
22.02.2013, 10:22
Gibt es eine Landkarte, auf der man sich die Route mal angucken kann? Kenne Flandern ja ein bißchen, aber die Orte sind mir alle unbekannt... :confused:

Abduschaparov
22.02.2013, 10:44
Guggst Du hier:
http://sport.be.msn.com/rondevanvlaanderen/2013/eng/parcours/

arno¹
24.02.2013, 00:31
also ich werde nach rücksprache mit der frau den SA und SO zumindest mal in den kalender eintragen

Gesendet von meinem GT-I9000 mit Tapatalk 2

Abduschaparov
24.02.2013, 08:55
Der Herr Time Bandit und meiner einer sind übrigens gemäß dem Sinne dieses Forums die Ronde mit dem CX gefahren.:D

sulka
21.03.2013, 21:41
hat noch jemand lust die flandernrunde zu fahren und ist nicht angemeldet ?

ich habe heute meine bestätigungsmail bekommen unter deren vorlage man an der registrierung die startunterlagen bekommt. leider klappt es bei mir nicht.
ich forwarde die mail gerne an einen geneigten cyclisten dem es nichts ausmacht unter meinem namen zu starten. bezahlt ist das alles.
ich denke es ist nicht wirklich wichtig, aber ich hab mich für die 140er angemeldet.

gruß
klaus

arno¹
21.03.2013, 23:04
bin aktuell durch versch. krankenhausaufenthalte völlig außer form

ich kann frühestens april wieder mit einem geregelten radtraining anfangen

coray hatte doch interesse? -> PN

Elmar
22.03.2013, 07:47
Ronde van Vlaanderen Cyclo volzet





De Ronde van Vlaanderen Cyclo van zaterdag 30 maart heeft zijn deelnemerslimiet bereikt. 16.000 wielertoeristen hebben zich ingeschreven en kunnen hun eigen Ronde beleven, de dag voor de profs. Ter plaatse inschrijven is dan ook niet meer mogelijk.



De invoering van een limiet tot 16.000 fietsers is er gekomen na grondig overleg tussen de lokale overheden en de organisatie. De beperking van het aantal deelnemers moet de maximale veiligheid voor zowel de deelnemers als de andere weggebruikers kunnen garanderen, het comfort van de deelnemers verhogen en de overlast voor omwonenden binnen de perken houden.



Ook de vertrekuren voor de diverse afstanden zijn geoptimaliseerd, zodat de verschillende groepen zo min mogelijk samen op de smallere passages in het parcours toekomen. Zo goed als alle hellingen en kasseistroken die de profs aandoen, zitten in het parcours voor de recreanten, de meeste daarvan zelfs in een identieke volgorde.



De editie van dit jaar trekt in elk geval een record aantal buitenlandse deelnemers die de Vlaamse heuvels en kasseien willen temmen: meer dan 6500. Ruim 30 verschillende nationaliteiten zullen aan de start staan, met op kop de Nederlanders met 2500 deelnemers. De opmars van het wielrennen en recreatief fietsen in Engeland laat zich ook duidelijk gevoelen: zo’n 1150 deelnemers zijn Britten. Traditionele wielerlanden als Italië, Spanje en Frankrijk zijn ook sterk vertegenwoordigd. Exoten komen ondermeer uit Australië, Mexico, Singapore, Korea, Brazilië en Canada.



BMC, officiële fietsenpartner van de Ronde van Vlaanderen Cyclo, heeft 300 inschrijvingen gereserveerd. Je kan je dus wel nog inschrijven in de BMC Concept Store, Begoniastraat 6C, 9810 Eke. Je krijgt je deelname-pakket onmiddellijk mee naar huis. Deze actie loopt nog zolang de voorraad strekt.



Alle laatste nieuws en info is, ook de dag zelf, te volgen via de website www.rondevanvlaanderen.com, via de facebook-pagina (fb.com/rondevanvlaanderencyclo) of via Twitter @RVVCyclo en #RVV.




Le Tour des Flandres Cyclo affiche complet



Le Tour des Flandres Cyclo le samedi 30 mars a atteint son quota de participants. Les 16.000 cyclotouristes inscrits pourront vivre leur propre Ronde, la veille des professionnels. Les inscriptions sur place ne sont dès lors plus possibles.



L’introduction d’un quota de 16.000 cyclistes a été décidée après une concertation en profondeur entre les autorités locales et l’organisation. La limitation du nombre de participants doit garantir une sécurité maximale à la fois pour les participants ainsi que pour les autres usagers de la route, améliorer le confort des participants et atténuer la gêne occasionnée aux riverains.



Les heures de départ pour les différentes distances ont en outre été optimalisées afin que les différents groupes ne se présentent pas ensemble, autant que faire se peut, sur les tronçons les plus étroits du parcours. D’autant que l’ensemble des difficultés et des secteurs pavés qui seront empruntés par les pros figurent sur le parcours des cyclos, la plupart étant même proposés dans un ordre identique.



L’édition de cette année promet en tout cas un nombre record de participants étrangers qui souhaitent en découdre avec les monts flandriens et les pavés: plus de 6500. Près de 30 nationalités différentes seront présentées au départ, avec en tête la délégation néerlandaise forte de 2500 participants. La montée en puissance du cyclisme et du cyclotourisme en Angleterre se fait également sentir : près de 1150 participants sont Britanniques. Les pays de tradition cyclistes que sont l’Italie, l’Espagne, et la France sont également bien représentés. Plus exotique, des participants sont annoncés en provenance d’Australie, du Mexique, de Singapour, Corée, Brésil et Canada.



BMC, partenaire cycliste officiel du Tour des Flandres Cyclo, a réservé 300 inscriptions. Vous pouvez dès lors encore vous inscrire via le BMC Concept Store, Begoniastraat 6C, 9810 Eke. Et vous prendrez directement possession de votre colis participant. Cette action se déroule jusqu’à épuisement des stocks.



Les dernières nouvelles et infos, en ce compris le jour même, sont disponibles sur le site web www.rondevanvlaanderen.com, via la page facebook (fb.com/rondevanvlaanderencyclo) ou via Twitter @RVVCyclo et #RVV.

Elmar
28.03.2013, 11:56
Zaterdag 30 maart 2013

Ronde van Vlaanderen Cyclo: 16.000 recreanten rijden hùn Ronde



Met 16.000 zullen ze zijn zaterdag, de recreatieve fietsers die op hetzelfde parcours gaan rijden als de profs de dag nadien. Om alles vlot te laten verlopen is maximaal ingezet op veiligheid en vraagt de organisatie om respect voor de andere fietsers en de omgeving.



Niets is mooier voor een fervente wielerfanaat en fietser om zelf, de dag voor de profs, over het parcours van zijn of haar favoriete koers te rijden. 16.000 liefhebbers rijden zaterdag hun eigen Ronde van Vlaanderen. 6500 onder hen (met 33 verschillende nationaliteiten) komen zelfs van buiten de landsgrenzen om de Vlaamse hills and cobblestones te voelen. 3740 moedigen starten ’s ochtends vroeg in Brugge en leggen de volle 259km af tot de finish in Oudenaarde.



Prominenten



Naar jaarlijkse gewoonte rijden ook tal van bekende fietsers de finale van de Ronde. Om 10u vertrekt onder begeleiding de prominententocht voor de korte afstand. Onder hen Vlaams minister-president Kris Peeters, federaal vice-premier Alexander De Croo, Renaat Landuyt, burgemeester van Brugge, presentator Jan Hautekiet, zanger Frederik Sioen, Tom Van Damme, voorzitter van de Belgische wielerbond en Guy Fransen, hoofdredacteur van Het Nieuwsblad.



Veiligheid en comfort primeren



Alle betrokken partijen (provincie, gemeenten, politie en organisatie) doen er alles aan om het evenement voor iedereen zo veilig en comfortabel mogelijk te maken. De beperking van het aantal deelnemers die dit jaar is ingevoerd, moet het comfort voor de fietsers (vooral op de hellingen) gevoelig verhogen, voor minder ongevallen zorgen en de impact op milieu, mobiliteit en de omgeving tot het minimum beperken.



De organisatie zet de grote middelen in: 200 signaalgevers, 30 afvalpunten (met telkens een batterij afvalcontainers) en 15 sanitaire punten (steeds zowel op de bevoorradingen als op de top van hellingen en andere plaatsen waar geregeld gestopt wordt), 70 stewards waarvan 30 mobiele, 8 opkuisteams, 12 wagens voor technische hulp en een heleboel waarschuwings- en aankondigingsborden. De overheden zorgen voor 170 lokale en federale politiemensen, 8 ziekenwagens en 7 hulpposten van het Rode Kruis.



De vertrekuren voor de diverse afstanden zijn bovendien geoptimaliseerd om de drukte op de smallere stroken zo goed mogelijk te spreiden. Wie de langste afstand rijdt (259km), start sowieso in Brugge, tussen 7u en 8u. Voor de 133km moet er gestart worden tussen 7u en 9u aan de Qubus in Oudenaarde. Wie de kortste afstand rijdt (83km) vertrekt aan diezelfde Qubus tussen 11u en 13u. En over comfort gesproken: aan de aankomst staan 42 douchecabines en 10 masseurs klaar voor de Flandriens.



Respect = feest



Respect is meer dan ooit het credo voor zaterdag. Aan de fietsers wordt nadrukkelijk gevraagd om respect te hebben voor de wegcode, het milieu en de omgeving, maar evenzeer voor andere fietsers en weggebruikers. Met de nodige hoffelijkheid geraakt iedereen zaterdag waar hij of zij wil of moet zijn.



De Ronde van Vlaanderen Cyclo moet een feest worden voor alle sportievelingen. Van bij de start (voor het eerst kijgen de recreanten hun eigen officiële startschot) tot lang na de aankomst (op de after bike party in Oudenaarde).



Overal te volgen



De Ronde van Vlaanderen Cyclo komt meer dan ooit uitgebreid aan bod in de media, zodat het thuisfront ook de sportieve exploten van familie of vrienden kan volgen. Studio Brussel zendt de hele dag (van 13-19u) live uit vanop de aankomstplaats in Oudenaarde met Joris Lenaerts, Ilse Liebens en Stijn Vlaeminck. Verwacht je aan muziek, sfeerbeelden, interviewtjes,... Ook Sporza (op één) maakt vanaf 17u een sfeerprogramma over de Ronde van Vlaanderen Cyclo (met ook een vooruitblik naar de Ronde voor de profs).



De eigen kanalen van de RVV Cyclo brengen de hele dag door updates in tekst en foto. Op de website kan iedereen via 'Mijn Ronde' live kijken wie wanneer op zes belangrijke hellingen passeert en nadien videobeelden van die doortochten bekijken. Het volstaat het startnummer te kennen van degene die je wil volgen. Op onze facebook- en twitterpagina verzamelen we de hele dag reacties, foto’s, aanmoedigingen,...



www.rondevanvlaanderen.com

fb.com/rondevanvlaanderencyclo

arno¹
15.04.2013, 23:45
was war denn los, nix?

beweise, fakten, temperamente, fotos

phhhh

sulka
16.04.2013, 03:41
fakt: ich lag auf dem sofa.

sulka
16.04.2013, 03:46
fakt:

Von: noreplies@mailing.golazo.com
Betreff: Thank you for your participation!
Datum: 9. April 2013 14:20:17 MESZ
An: **@*****.**
Antwort an: noreplies@mailing.golazo.com


Dear cycling fan,

Congratulations with your performance at the Tour the Flanders Cyclo 2013! Together with 15999 cycling colleagues you overcame the tough hills and cobblestone sections! Apart from the weather, the day went smooth and we are grateful you respected our wish to ride clean – and by this we mean without littering!

----

das stimmt, ich hab nix in die rabatte geworfen.
und ich hab schwer performiert bei meiner gedanklichen teilnahme.

Abduschaparov
16.04.2013, 06:59
Flandern war gestern.
LBL ist das Ziel am Samstag. :D